Lite i efterskott

Nu när bloggen har kommit i fart igen så stör jag mig lite på att den har halkat efter nu i helgen, men det beror dock på en massa jobb. Så är det. Vi backar två steg.

I fredags var det fest, man kan kalla det förfest, inför nästa lördag då det är inflyttningsfest/förfest till Amazon. Egentligen är det ingen inflyttningsfest, men det är lättast att kalla den så eftersom alla andra fester jag haft har varit det. Tänker nu någon "har han flyttat så ofta?" så är svaret ja.
Hursomhelst var fredagen mycket bra,  alldeles lagom stor folksamling med bra människor, alkohol, musik i bakgrunden och spel. Jag kunde inte ha annat än väldigt trevligt kvällen igenom. Förutom för ett kort ögonblick då jag blev tvungen att inse efter en liten tävling att jag har benstyrka som egentligen inte borde kunna bära mig framåt.

Det här inlägget tog förövrigt en och en halv timme. Inte för att jag skriver sakta, men det var kortspel hos Petra och Jimma.
Det var trevligt.     
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag väljer att se det så att min benstyrka är något utöver det normala.

2008-08-26 @ 16:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback