Landet Runt

Okej, jag har inte varit runt hela Sverige, men det har känts lite så de senaste två dagarna. Eftersom jag har haft ett litet projekt att inhandla lite MC prylar så blev det igår ett besök till Norrköping, där allt utom en passande hjälm fanns. Glad men samtidigt lite besviken så bestämde jag mig för att pröva lyckan i Strängnäs istället. Väl på plats tog det inte många minuter innan jag stod i kassan hos en lite halvt galen, men rolig försäljargubbe, med den sista saknade attiraljen.
Projekt klart.

Ett citat som min gamla gympalärare från högstadiet, J-H Svensson ofta och gärna använde, dök upp i huvudet precis.
Försökte man sig på något stört omöjligt/ogentänkt eller vad det nu kunde vara, när man spelade någon sport fick man oftast höra; David tror på jultomten.
Kanske sa han det för ofta, eller så kanske det är för att jag jobbar i D-laget nu. Jag vet inte.

Nästa projekt ska bli att slagga, det fixar jag.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja hörde honom säga det idag haha till någon Jonas haha fan va kul

Postat av: Petra

"nuddar du taket får du en glass" - vid trapets-hopp. Var han på bra humör slog han på stort: "Nuddar du taket får du två glassar"

2008-08-28 @ 22:35:00
Postat av: David

Emelie:

Det var väl inte din rullstolsbundna vän som försökte sig på att slamdunka iaf antar jag =)

2008-08-29 @ 12:08:11
Postat av: David

Petra:

Hahaha.. ja ännu en klassiker som man fått höra. Han kör på fraser som fungerar och får eleverna att verkligen vilja nudda taket alt. inse att deras försök oftast inte funkar.

2008-08-29 @ 12:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback