25h/dygn

Gissa om jag blev glad när jag kom på att morgondagen och helgen faktiskt består av en lördag och två söndagar, vilket innebär glidar-tider på jobbet. 10-16 och 12-16, kan inte bli så mycket bättre. Däremot känns det sådär med Statt på lördag, ska stå i dörren vilket inte är någon personlig höjdare, men men, så är det och jag kan bara hoppas på plusgrader. 


Avslutade för en stund sedan en omgång (nya) Pratmakarna med Da Crew. Albin, eller drA som han numera kallas för i hiphopar-kretsar, och jag kickade våra motståndares ass stenhårt. Nej kanske inte stenhårt, det blev ganska jämt i slutet, men ändå.

Måste försöka komma i säng i relativt bra tid, fortfarande inte vänt tillbaka dygnet ordentligt sedan nyår.
Så är det.

Word out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback