Pundare och pizza.

Den här dagen har gått oerhört segt. Kan vara för att jag har jobbat, jag vet inte.
Men idag har det åtminstone hänt något, det är inte så ofta det gör det. En gripen storlangare/pundare.
Det fick nog bli min goda gärning för dagen.

Ikväll så använde jag ätar dagen. Och jag ångrar det djupt. Köpte en oxfilé pizza, mest för att det skulle vara något av det onyttiga, men det känns alldeles för äckligt såhär i efterhand. Fett som få. Men man får lära sig av sina misstag helt enkelt. Inga fler pizzor.
 
Var i allafall skönt med en timmes promenad på nattkvisten. Väldigt frisk luft måste jag säga.

Dags att sova, för upp ska man om sex timmar.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Petra

Dåligt samvete på hegendagen, det är bara att lägag ner. Du kommer få anorexia. Det blir ingen lycklig över. Jag är skitdålig förövrigt. Fuskar ständigt innan jag kommer på mig själv. Som när man stänger på jobbet och går förbi godishyllan, då hör det till att man stannar och hugger några bitar för hemfärden. Panik. Svårt att bryta vanor, men det är bara att kämpa. haha. =)

Postat av: David

Nej det är sant Petra, borde lägga ner det, men det är ändå lite svårt. Geisha asken som jag fick imorse har jag inte haft mod att öppna än. Men om du nu känner för det får du gärna komma förbi och ta lite bitar :P Kan tänka på mig att det är svårt när det finns så mycket godis omkring sig på Ica. Ja kämpa på Petra! :)

2006-09-27 @ 01:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback