Förvirrad.

Jag hade en plan i början av dagen, en sådan som bara kan beskrivas med ordet superb.
Den kanske inte skulle förändra världen men den skulle förhoppningsvis förändra dagen.
Den gick dock i stöpet rejält, och resten av dagen har bara inneburit vad rubriken antyder; förvirring.
Vissa svårlösta ekvationer kan man luska ut om man anstränger sig. Min visste jag inte ens vart jag skulle börja med. Så så förvirrad som jag var, och fortfarande är, adderat med en sådan där jobbig klump i magen som man kan få ibland.. det är mindre kul..

Liksom förra inlägget så är även detta för att skriva av mig och jag tänker inte gå in djupare på det, det skulle bara kännas dumt. Visserligen så har jag gått runt och känt mig dum m.m hela dagen men det behövs inte späs på.

Jag tror nog att det är bäst att avsluta inlägget här och nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback