Bror Duktig

Ingen rast och ingen ro, det har varit dagens melodi, för idag så har jag äntligen varit på Jysk och hämtat köksbordet och stolarna. Hittade ett relativt okej soffbord också. Passade även på att köpa en ny lampa på Åhléns. Att klura ut hur allting skulle skruvas ihop gick förvånansvärt lätt den här gången. Till och med så jag överraskade mig själv. I och för sig så gick det inte helt smärtfritt ändå, eftersom jag lyckades få en sjuhelvetes jävla stöt som aldrig förr när jag skulle sätta upp lampan. Jag hade skalat för mycket på kabeln, glömt att trycka av strömmen och kom självklart emot trådarna. Det var nog kanske det som fick mig att orka hålla igång hela dagen och dessutom göra en allmän storstädning av lägenheten.
Tråkigt som inget annat men fint blev det.

Tillbaka i Flen, och nu ska jag glo på tv en stund och dricka lite juice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback