Vilse i pannkakan

Träning ikväll och jobb imorgon. Kan inte göra annat än gäspa när jag tänker på det. Mindre engagerad i saker har jag inte varit på bra länge. Kontraktet på lägenheten går ut sista februari och hur jag ska göra efter det har jag inte en jävla aning om. När jag först flyttade verkade det som en väldigt bra idé, efter ett tag förstod jag inte varför jag flyttade, sedan fick jag tillbaka till känslan att det kanske inte skulle vara så dumt att bo där ändå, men nu på sistone har jag mest varit totalt vilse i mina tankar.

Vad jag däremot vet är att jag måste hänga upp lite kläder nu så de hinner torka innan det är dags att åka.

Jag hoppas på att jag har fått lite mer klarhet i tankarna till näst gång jag skriver här.

Det skulle underlätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback