Varför ge godis till hunden när den behöver mat?

Kom nyligen hem från Evelinas inflyttningsfest. Var en trevlig tillställning, om man då självklart får bortse från den sista idén som någon kom på. Den gick ut på att först ta sig ur en situation när man satt fastsatt med ett snöre med en annan person innan något annat par gjorde det. Det är ganska svårt att beskriva situationen, men jag lyckades självklart göra mig illa på det, så i skrivande stund så kan jag knappt använda höger arm eftersom axeln värker som den aldrig gjort förr.
Innan det så blev jag för första gången så pass irriterad på en person på festen, som i normala fall är helt ok men som onykter blir grymt jobbig, att jag fällde fanskapet till marken eftersom jag tröttnade på hans glorifiering av våld och annat liknande. Känns en aning ironiskt så här i efterhand, men ibland tröttnar man bara på folk helt enkelt.
Vill bara tillägga att jag är en fridens man annars, för att klargöra det hela.
Annars var det en trevlig kväll.


Beträffande rubriken så får jag se om jag får svar på den imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback