Tjänster och kontakter.

I förrgår tyckte jag att jobbet på Securitas var oerhört tråkigt. I går när vi satt i replokalen och snackade så kändes jobbet plötsligt.. ja, bra mycket tråkigare. Anledningen var att våran basist tydligen fått jobb, det är förvisso jäkligt kul för honom att han fått ett, men det kändes lite tråkigt i ett egoistiskt perspektiv när jag frågade vart det var och han svarade Posten. Det var nämligen så att Jonsa nämnde att han skulle sluta där och tjänsten kanske skulle bli ledig, så jag ansökte om det, innan Jonsa slutade, men då fanns det inga planer på att anställa någon ny. Nu fanns det tydligen plats.

Men så är det ju, kontakter gäller i första hand. 

Nu ska vi ta oss igenom veckan.


Kommentarer
Postat av: Pillan

Sånt där är förjävligt. Satsa på ICA? Haha!

Postat av: David

Ja egentligen borde jag göra det, fast Petra sa att negerkvoten är fylld där redan, den där snubben som står och skivar kött. Damn

2006-11-22 @ 21:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback