Cash flow

Första dagen av fem som man är helt ledig nu. Underbart. Varit tre kvällar/nätter i rad av jobb i öl-tält plus en aning Statt. Satt ju inte fel i plånboken, så nu får det faktiskt vara, åtminstone för en helg.

En liten parentes.. lyckades reta upp en kille en aning i går, då han inte riktigt fick som han ville.
Hade inte en susning om vem personen var. Fick senare under kvällen höra att den killen har varit med i toppen i Sveriges Starkaste Man-tävlingarna Kan vara glad att han inte blev våldsam av sig.
Då hade det slutat med kast med liten David..        

Har börjat tröttna en aning på Securitas. Kanske inte jobbet i sig, för ett mer "fritt" jobb som man har som ordningsvakt där är nog svårt att hitta. Men dessa urtråkiga tider får en att vilja gå i ide permanent.
Pengar måste man ju ha. Så enkelt är det. Men man ska även trivas med jobbet och allt vad det innebär.
Att sluta kl.19.15 som jag gör för det mesta när jag jobbar, och komma hem runt 20.00 är inte kul.
Ett 8-17 jobb tycker jag personligen är bra mycket skönare, så man har mer av eftermiddagen/kvällen fri att göra det man vill. Det som återstår är väl bara en rejäl övervägning av saken.
 


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag vill se dig skriva ett inlägg á la min utmaning (se inlägget - ödmjuk? inte idag!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback