Lilla randiga kossa

Jag är verkligen dålig. Varför tackade jag ja till att jobba imorgon? Är huvudet dumt får kroppen lida, eller hur man nu säger. Är zebran tjock får kossan svälta? Jaja, hursomhelst, extra-pengar är väl alltid bra.. ledighet å andra sidan skönare.


Att spankulera runt på jobbet i den värmen som var idag är minst sagt vedervärdigt. Så det är svårt att inte längta till lite svalare dagar. Men okej, om man bortser från värmen så har det faktiskt varit en bra dag. Josefina kom förbi 21:an och fikade, det gick fort att stänga igen stället och komma hem, och relativt nyss åt jag upp det sista av den väldigt sena middagen som för egen del bestod av macka och hallonkräm (snälla intresseklubben, anteckna... anteckna säger jag ju!).

Nähä.

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag har gjort en anteckning.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback