Eskilstuna

Har varit och kollat på lägenhet idag i Eskilstuna. Helt okej planlösning, bra med utrymme, balkong, en hyra som inte kan påstås vara hutlös, nära till centrum, är i ett lugnt område. Nu får vi se om man får den.

Varför ska jag ha en lägenhet där i Eskilstuna, och inte i Flen? Flytta från Flen?!?!? Någon frågade för kanske ett halvår sedan om jag inte tröttnat på Flen. Då svarade jag nej, och var helt säker på min sak att något sådant som att flytta, det kommer aldrig att hända. Det finns fortfarande ingen känsla av att ha tröttnat. Däremot tiden det tar och pengarna det kostar att åka. Det har jag tröttnat på.
Därför blir det nu en flytt.
Och det kanske faktiskt är dags att dra sig vidare. För hur länge, det är ingen som vet.

Hursomhelst, jag ser fram emot det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback