Då var det klart då

Nästintill.

Var, som jag skrev om i föregående inlägg, och tittade på en lägenhet för en vecka sen ganska precis.
Den fick jag inte. Men det gjorde faktiskt ingenting.

Fick rådet av en person att sätta in en annons i tidningen att jag sökte lägenhet. Det var inget dåligt råd.
Inte alls dåligt. Annonsen kom ut idag, fick på förmiddagen ett sms från en som gärna ville hyra ut sin lägenhet (var dock 2:a hand, men det blir nog ett tag ändå), åkte och kollade på den och kom överens med tjejen som hade den att vi skulle skriva kontrakt på torsdag.
Nyrenoverad och hur fin som helst. Tanken kom upp när jag stod där och kollade, att den förra lägenheten jag tittade på nästan kunde jämföras med ett krockskadat fågelbo. Det här var inget fågelbo för en kråka.
Det här var som en Hästens för en David.
Fortfarande förvånad som en ej butter utter (vill mest att det ska rimma) att det gick så fort. Men kul är det! 

Känner nästan att det får läggas ut en bild sen på hur det ser ut.
För fint blir det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback