Da Boss

Då så. Då var det inte många timmar kvar till samtalet med chefen.
Hoppades på att jag aldrig skulle behöva prata med honom ärligt talat.
Och det är inte så konstigt. Alla har sagt precis samma saker när de beskrivit honom.
Nu vet jag ju iofs inte vad han ville när han pratade in på min mobil, men nåt är det ju tydligen eftersom det gällde nåt som hände i söndags när jag jobbade. Och självaste högsta hönset i ladan ringer en..
Men kan ju göra en liten sammanfattning av hur kollegorna beskrivit honom.

"När det är lugnt är han lugn. När något hänt blir han totalt ursinnig, skriker i megafon-format, fått vuxna män att gråta efter de fått sin utskällning och de som har mindre tur kan han avskeda på mindre än en halv sekund. Konstruktiv kritik existerar inte för honom. Att man är totalt inkompetent och dum i huvudet är nåt han ofta och gärna säger"

Hade det vart så att nån enstaka person sagt så så hade jag tagit det med en nypa salt, men när väldigt många personer säger så och dessutom själva råkat ut för honom, då väljer jag att tro på det.

Så nu kanske ni förstår lite bättre varför jag helst inte vill prata med honom.

Kommentarer
Postat av: petra

Vad sa hönan?

2006-02-01 @ 22:13:46
Postat av: David

Hönan sa det att några av rökluckorna i taket som hade öppnats under kvällen inte hade stängts. Men när jag upplyste om att jag inte ens visste vart alla fanns så sa han i stora drag "okej".
Blev helt enkelt en skön besvikelse på samtalet.

2006-02-03 @ 21:11:34
Postat av: Elin

Du skriver bra och det är intressant att se vad en sån där Securitas-kille skriver och tänker. Vore kul om du ville skriva mer! Ge inte upp bloggandet!

2006-04-08 @ 22:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback