Boots man, boots

Nu är dagen äntligen slut. Eller ganska nyligen börjat. Beror på hur man vill se det.
Jag ser det helst som det förstnämnda.

Dagen till ära så inköptes idag ett par rejäla skor. Eller mer korrekt, arbetskängor.
Även en ny hållare till handfängsel. Kändes relativt behövligt.
Har dock ej förstått tanken med att lägga en sådan affär som jag emellanåt faktiskt behöver, långt borta i Stockholm. Men å andra sidan är det ju alltid kul med en liten utflykt.

Inte mycket folk ute idag som festade. Men det är nog kanske inte förväntat heller den 7:e..
Ändå var det lite stökigt. Men jag fick förvisso det ärofyllda uppdraget att stå i dörren.
Jag avskyr dörren! En dag som denna. Inte alltför kallt, men samtidigt långt ifrån varmt. Tur att man klädde sig varmt åtminstone. Tror att om det avrundas uppåt så hade jag nog runt 470 plagg för att vara försäkrad om att inte behöva stå och frysa.
Självklart användes ju också de jättefina kängorna..

Arbetskvällen blev lite otippat avslutad, för min del, med ett dödshot från nån medelålders gubbe.

Folk säger jag bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback