låt mig prata till punkt

låt oss glömma allt grundläggande man fick lära sig i skolan om att skriva dvs stor bokstav efter punk sätta ut kommatecken parentes och allting blir plötsligt jävligt svårt att läsa tycker jag i alla fall ibland när man tittar in på någons blogg så kan det vara lite halv om halvt skrivet både ordentligt och slarvigt på samma gång men det är väl antagligen för att man struntar i det eller för att det ska gå snabbare att printa ner eller kanske både och jaja det struntar vi i nu man gör det man känner för du som läser det här har nog märkt att du själv får välja hur du ska läsa texten men jag väljer att skriva resten av inlägget så här i alla fall arbetsveckan är avklarad eftersom det som de senaste veckorna gjort blivit koncentrerade arbetsdagar mellan fredag och måndag dag och kväll i dag var jag på hockeymatch och jobbade när nh mötte hammarby det var en väldigt lugn kväll mot vad jag och alla andra trodde det skulle bli med tanke på att hammarbys supportrar kom i stort slagsmål med polis och ordningsvakter sist så så var det resterande dagar fram tills fredag är jag ledig och det är inte mycket som kommer att göras terminens sista träning på onsdag och någon timmes rep här och där en väldigt skön vecka med andra ord nej nu tar vi och avslutar inlägget här tycker jag


Kommentarer
Postat av: Petra

Ucsh.

Postat av: David

Förklara nu vad du menar med usch Petra.

2006-12-23 @ 01:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback