Julafton is over.

Alla nöjda och belåtna efter dagen som varit. God mat, julklappar och lite tv-tittande m.m har dagen bjudit på. Som vanligt var morfar över och firade jul med familjen, vilket är lika mycket kul att han är som självklart eftersom han annars skulle sitta själv. Är faktiskt imponerad att han är så pass pigg som han är för att vara 84 år, det är ju ändå ganska gammalt.
I år slog jag rekord på två olika sätt, jag handlade första julklapparna redan i september, två st. parfymer åt mamma och syster, dock kom jag på i eftermiddags att det kanske var dags att slå in alla julklapparna som skulle delas ut. Mindre bra framförhållning.

Men hur som helst så har dagen varit trevlig, och nu säger jag bara tack och god natt för mig. 


Kommentarer
Postat av: Syster

Ja för julgransfoten var ju inget rekord...20 min, hur dålig får man/du bli...*suck

Postat av: David

Du det tog inte mer än 5 min när jag väl kom igång med skiten. Ha!

2006-12-26 @ 20:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback