Rubrik som rubrik

Jag måste börja träna lite mer kondition. Så är det bara. Insåg det efter kvällens träning. Visserligen förbättrar man flåset snabbt där också, men det är ju inte fel att träna utöver det, eftersom jag bestämt mig för att fortsätta träna Wing Chun (det är alltså en Kung Fu-stil).
Sen är det också dags att sätta igång gymmandet igen. Har varit obefintligt de sista två månaderna. Det får bli på måndag det.
 
Efter träningen brände jag iväg till lägenheten och hämtade upp nycklarna som jag egentligen inte skulle få förrän på fredag. Men eftersom hon som hade lägenheten redan var klar med tömning och städning så blev det så. Var bara att åka hem och kolla med grannen om man fick låna släpkärran, och det gick bra.
Imorgon blir det alltså flytt. Flytt. Tvivlar på att jag kommer bo kvar i E-tuna efter att kontraktet gått ut. 
Är glad att det bara är ett halvår. Får se då hur det blir sen helt enkelt.

Glo på Conan O'Brien ett tag och efter det, sova.
Bra  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback