En bit av lycka

Lyckan är nästintill fullkomlig. Nej det är den väl inte kanske. En smula överdrivet måhända, men ändå.
Anledningen till detta är att jag på något skumt sätt fått för mig att Viking Gym stänger kl.20 om kvällarna.
Gått runt och trott detta i två veckor, fram tills för ungefär 30 minuter sen då jag av någon anledning går in på placets (ställets, för icke svengelsk-kunniga) hemsida och till min lycka ser att det är öppet till 21!

Varför jag blev så glad för det är för att när jag jobbar i Eskilstuna i veckorna så slutar jag inte förän kl.19.15, och då inte hunnit hem tills dess vilket helt enkelt hade inneburit att träningen fått läggas ner nästan helt (hade iofs en desperat sista lösning om att börja träna i Eskilstuna).
Men nu är det problemet löst!


Kommentarer
Postat av: Petra

Du är medveten om att du enbart skriver inlägg på kvällar/nätter va? Jag hoppas på tätare uppdatering framöver. Det är kul att läsa det du printar ner, när det väl händer =)

2006-04-25 @ 00:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback