Blogg blogg

En blogg. En blogg liksom. Sitter här och beskådar något som för mig mest ser ut som ett Word dokument. Men det är ju härligt. Det pratas ju om bloggar hit och bloggar dit. Så varför inte?
Sätt igång!

Detta har vart en slö dag i största allmänhet. Vaknade kl.8.00, slog på tv'n för att inse att varken
TV4's nyhetsmorgon eller Disney Channel var intressant nog för att hålla mig vaken.
Så inget lämpade sig väl bättre än att somna om och att vakna kl.11 istället. Självklart!

Stövlade in på skolan runt 12.15, med det primära målet att äta frukost och ta en fika.
Vilket också gjordes, med sällskap av syster Petra och Pernilla. Tre timmar gick fort.
Hämtade ett schema, som även kan nämnas. Var inte på skolan enbart för att fika.

Har kommit igång med träningen igen. Första gången på tre månader!
Men min konditionen just nu är väl tyvärr lika dålig som Broder Tuck är tjock. Nästan i allafall...
Men annars gick det bra. Får väl se hur det känns i armarna om 24 timmar eller nåt sånt.
Arma mig..... (det är sent på natten, okej)

Nu har jag äntligen hittat den text jag letade efter också!
Så som varje vettig människa borde göra så här sent, så ska även jag sova nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback